تویی که نمی شناختمت!!

نمی خواهم برایم اشک بریزی
اشکهایت را برای صبحانه مان نگه دار
نیمرو با قطره های اشک تو
                   عجیب می چسبد!!

امشب بیا بزنیم زیر خنده
و به مضحکه ای بخندیم
که روز هایمان را
تاریک تر از شبهای مان
                  رقم زده است!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:16 ق.ظ http://mosafertanha44.persianblog.com

دیشب چو نیلوفری در اشک من شکفتی/دیدم که بر جام تو صد بار غم نشسته/جام غرور سر گشت چون قلب من شکسته/تو با من.پیمان شکن چو پیمانها که بستی /نا گه مثال اشک من لرزان شدی شکستی/ای آسمان ای آسمان نفرین به تو/نفرین به این آشنایی/فریاد از این فریاد از این/عشق و جنون فریاد از این جدایی/سلام /دوست داشتم اولین نفری که میبینه من باشم که به آرزوم رسیدم/خیلی قشنگ بود/موفق و پیروز باشی.سی یو/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد